Yelahhhh, aku jugak -.-

Assalamualaikum dan hai.
Okey post kali ni takde gambar. Aku malas nak letak. Sebenarnya, aku takde mood gila harini. Hidup ni memang tak adil kan? Ade kawan, tapi dipinggirkan. Ade parents, tapi dipinggirkan jugakk. Aku rasa hidup aku kosong sangat. Aku tak tahu nak cakap macam mana. Kenapa aku hidup kalau aku dipinggirkan? Kenapa? Kenapa? Kenapa? Aaaaaaaaaaaaaaa stop it lah aku dah mula merepek. Kenapa again? Hmmmmm............

Cuti sekolah ni mesti korang happy kan? Sebab ade kawan. Aku ni harapan jelah. Ade kawan macam takde kawan. Dahlah kena duduk kampung seminggu. Lagi ah bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. Tiap-tiap malam aku mimpi pasal kawan-kawan aku. Tu maknanye aku rindu diorang.

Tadi aku bukak twitter, then aku tengok ramai la jugak yg perli aku. Diorang cakap aku ni "suka retweet tweet orang, aku layak dapat RATU RETWEET AWARD dan yg sewaktu dengannya" hmm okey aku terima. Perasaan? Aku suka sangat diorang buat camtu -..- err. Dah sah la sedih.. Aku cakap kat salah seorang yg perli aku camni "yelahhh aku delete acc ni". That's mean aku terasa sangat. Aku kecik hati gila..... Tuhan je yang tahu perasaan aku time tu.

And now, aku ambik keputusan nak deactive acc fb and twitter. Fb ni tu kalau aku rasa nak reactive, aku reactive ah. Kalau tak, tak ah. Heheheheh. Blog ni pulak biarlah jadi tempat aku meluahkan perasaan. Sim card phone tu pun aku nak patahkan. Corby  tu pulak better aku jual dapat duit jugakk ^^

Sekarang puas lah hati korang kan? Lepasni takpayah susah-susah dok perli aku bagai. Hihihihihi :D Kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Assalamualaikum.