The House


Assalamualaikum! Jawab weh, jawab! Tak jawab dosa! Bhahahahahah xD Hye korang yg comel dan comel dan comel dan comel dan comel dan comel dan comel aaaaaaaaaaa BILA STOP IT PLEASEEEEE...  Hye korang yg comel dan comel lagi hahaha okey stop.

Kenapa aku letak title The House? The House tu ape? Fyi, The House ni adalah salah satu game yg paling SCARY! Scary kau tahu? Scary! Scary! lulz im crazy bhahahaha xD Serious bila serious! Okey, aku serious. Sebenarnye aku nak cite tadi aku ngan abang aku sedara main game ni. Dia yg suggest-kan aku main game ni. Mula-mula aku taknak, tapi dia paksa.. Dia cabar aku so aku terima jelah. 

Memang scary gila lah game ni. Aku main, abang sedara aku duduk sebelah aku. Yang takleh bla hantu tu mesti datang dekat screen secara mengejut! Oh shitzzz! Abang sedara aku pulak panakut gila. Siap pegang tangan aku kuat-kuat lagi. Pastu jerit-jerit macam orang gila. Dah ah jerit kat telinga aku dia pikir aku pekak ape nak jerit-jerit camtu? Tadi dia yg cabar aku, sekali dia yg terjerit-jerit macam orang kena histeria! Puihh puihh :p

Kepada korang yg comel comel tu nak main game ni aku bagitahu awal-awal, better korang jangan pasang speaker. Kalau nak pasang jugak, jangan pasang kuat-kuat. Pasang slow jeeee... And lagi satu sape yg ade masalah jantung tu takpayah la main. Nak main jugak? Sukati korang lahhhh. Aku dah bagi warning.. Kalau kau mampus, jangan salahkan aku. Hahahahahaha kejam ^^

Bye bye bye bye bye assalamualaikum